Alla inlägg under oktober 2010

Av Tina Källman - 8 oktober 2010 11:01

  


Det blir väll så att man får köpa en häst när hon blir lite äldre =)

Av Tina Källman - 7 oktober 2010 22:38

”Jag tävlar hos Carolina om ett valfritt sugrörsglas och en valfri skål från
O-råsa




Vinst: 1 valfritt sugrörsglas och 1 valfri skål


”Jag tävlar hos Carolina om ett valfritt sugrörsglas och en valfri skål från
O-råsa

Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla!

En chans:
Titta in hos O-råsa, berätta i en kommentar till detta inlägg vilket sugrörsglas och vilken skål du vill ha om du vinner och varför, gör det tillsammans med namn, e-post och ev. bloggadress.

Tre chanser:
Gör sakerna ovan för en chans +
Kopiera bild och kursiv text och publicera i din blogg, lämna direktlänken till ditt inlägg här.
Lämna namn, e-post och bloggadress.

Tre chanser (om du inte har blogg):
Gör sakerna ovan för en chans +
Tipsa minst 3 vänner om tävlingen via e-post (använd bild och kursiv text) och skicka en kopia till mig (carolina.ahsberg@telia.com) så jag ser att det är gjort!
Skriv här att du tipsat vänner.
Lämna namn och e-post.

Tävlingen avslutas måndagen den 18 oktober klockan 18.00!

LYCKA TILL!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards