Alla inlägg under oktober 2009

Av Tina Källman - 15 oktober 2009 00:36

Jadu, vart ska jag börja, det händer så mkt nu och det verkar aldrig ta slut.

Min kusin och hennes sambo, dom har separerat, hon flyttade ut igår och var juh givetvis där och hjälpte henne packa, hennes saker och hennes 2 barns saker så det blev en hel del kan jag juh då säga. Sedan for vi till härnösand och skulle in på jysk och köpa möbler, och det tog juh sin lilla tid då, men vi hitta det vi skulle ha. Och jag fyndade en filt för 125:- istället för 300kr, så det tyckte jag var ett riktigt fynd. Sedan bar det iväg på Dollar, och där inhandlades för min del då lite scrapbooking prylar, och för kusinen blev det skurmedel, tvättkorg, dricka, lampor, med mera... Sedan bar det iväg till min vän Emma och hämta några grejor där, som hon skänkte till kusin min. Tackar. Även hennes bror sålde 4 kökstolar med bord. Så det tog vi oxå, hade varit på jakt efter det hela dagen men fick inte tag i någonstans, men då ringde jag till Emma och då, gick det snabbt hon visste med detsamma vart det fanns. Tackar vi för.... Sedan bar det i väg på coop forum för att storhandla, ja det tog juh sin tid då, men men, flyttar man så måste man juh oxå handla.... Sedan var det bara att packa in allt i bilen och återvända till kramfors för att skruva upp möblerna i lägenheten och packa in matvarorna i kylskåpet. ja det tog juh sin lilla tid så man var juh då hemma 23.15 igår. Men det var det juh värt, gör allt för den tjejen. Så nu sitter hon i sin nya fina lägenhet, och mår faktiskt riktigt bra säger att hon inte mått så här bra på länge... Och jag önskar henne all lycka.

Av Tina Källman - 13 oktober 2009 01:28


Ja jag vet juh inte riktigt vad jag ska skriva dåra, har fått lite torka på den fronten.. Men jag tänkte jag kan juh lägga upp lite bilder i stället på dottern...


  

Påklädd och nersatt i bilbarnstolen ska åka lite bil, och det älskar hon




Mamma framme med kameran och skulle ta ett kort när hon skratta, och fick ett men blev en närbild =)

 


Super nöjd =)

    



Ja nu ler vi åt mamma, och tänker när ska honb sluta vifta med kameran, så jag kan sluta le..

  

Av Tina Källman - 13 oktober 2009 01:08

Jag är med och tävlar om en fin lampa hos Therese, klicka på bilden och var med du också!


Av Tina Källman - 5 oktober 2009 00:41

  

Nykläckt den bästa dagen i mit liv



Jag e så förbannad ge mig mat nu...

 


Pappa & Dotter bara 1 dag gammal lill skrutten

  


Kärlek detta

 


 Storöga, och ett litet smil på läpparna.

Dusch premiär med mamma  

Av Tina Källman - 5 oktober 2009 00:30


Jaha man ska väll ta och ta tag i bloggandet igen då, för Tuttan lyder juh order då som sagt.. Haha..


Ja du i helgen har det varit en småbarnfamiljs helg, bajsblöjor, kräk, mat och nattandes.. Med trevligt sällskap, Emma & Tonny. Emma och jag gjorde Härnösand i fredas, och i lördas så blev det slappandes med bajsblöjor, kräk, och roliga ocg goa ungar. Och kvällen tillbringades, med att Emma och jag satt med varsin dator, ungarna sov karlarna spelade tv-spel och drack whiskey och twilight. Det är livet det =)


Söndagen ja den rulla på som vanligt min paj fick sig ett bad, och Nutte badade så det stänkte i badrummet...


Tackar för en trevlig helg måste vi göra om snart =)



Söndag kväll tillbringades på kalas med tårta och en massa smaskens... Sedan så har man en karl så är så bakis med fyllefrossa vice versa det låter så här hemma hos mig nu `det är så synd om mig` Självförvållat säger juh bara jag haha......


Ska snart knoppa ska snart upp igen med min lile paj...


Kort kommer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards