Alla inlägg under oktober 2008

Av Tina Källman - 21 oktober 2008 21:06

Ja nu var det juh ett tag sedan sist och mkt har juh då hänt,

min sambo har haft en hjärninfarkt och är sjukskriven i 3 månader, och det har varit jobbig.


 Man ska vara på sjukhuset flera gånger i veckan känns det som, prover och åter prover det tar juh aldrig slut.


Och sedan när han hade fått diagnosen hjärninfarkt då fick han även diagnosen att han hade diabetes, så det vart mkt på en och samma gång.

 Och hans kära lilla mamma underlättar juh det inte direkt. Hon talar om för oss hur vi ska leva vårat liv, och det är juh ingen ide att skaffa några barn så länge han är sjuk, men hallå vad har hon med det att göra.

 Det är väl ändå upp till oss hur vi känner det som.

 Jag blir så otroligt less, men jag vet juh samtidigt att hon bara menar väl, hon är juh ändå hans mamma men det finns juh ändå gränser..


Men hon har ju iallfall blivit lite bättre hon ringer inte 3 gånger om dagen längre utan det har minskat till 1 gång varje dag, men men.


Och sedan efter det då fick Emma en liten flicka den 22 september, hon är så ljuvlig. Jag önskar dom all lycka i världen, kan inte tänka mig några bättre föräldrar än dom.


ha det så bra så länge

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards