Alla inlägg under april 2008

Av Tina Källman - 2 april 2008 11:26

Ja min dag började med att kära lilla Madde ringde mig, halv nio, sedan direkt efter så ringer kära lilla Emma och är surr sugen, för hon har äntligen lyckats vända tillbaka dygnet bra för dig.


Ja sedan har man inte gjort så mkt gått runt och påtat på, och plockat lite här och där.


Och sedan ringde telefonen ingen och det var mina "kära" svärmor, och hennes humör var juh på topp precis som vanligt, lr inte..

Det är alltid något fel på henne, och hon har alltid ont någonstans, och ingen lyssnar på henne, och det ena med det andra..... Och jag  börjat bli så otroligt trött på att lyssna på henne, det är alltid något hon har att säga om sig själv. Det finns ingen annan som kan ha problem lr, ha ont någonstans hon ska alltid vara snäppet värre....

Och så är det ett jävla tjat om barnbarn, och jag har sagt att det kommer när det kommer, jag och sambon vill juh hemskt gärna ha barn, men det finns lite saker som jag skulle vilja göra först, och det är att


1. Ta körkortet, så man slipper känna sig så himla fast, det ger sådan frihet.

2. Och driva företaget en sommar till innan jag får en bulle i ugnen.


Ja det var väl det hela, nu har jag juh fått skriva av mig iallfall....


Men ha det bra tills vi hörs nästa gång Tjao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards